GRAPHIC PORTFOLIO
LOGO/ FIRMAPROFIL

OSLO FASHION WEEK
Oslo Fashion Week logoen har hatt mange versjoner opp gjennom årene, der logoen forandret seg fra sesong til sesong. Det ble etterhvert behov for å ha en mer permanent logo, der man kunne gjøre små forandringer på den per sesong. Logoen ble klar til august 2010. Her ser vi eksempel på februar 2013 sesongen (nederst).

THE COOL PROJECT
The Cool Project er et konsept i regi av Oslo Fashion Week og Heimen, der norske designere ble utfordret på å modernisere bruk av ull i mote.


MUSIC · ART · DESIGN
Et konsept i regi av Øya Festivalen, Nasjonalmusset og Oslo Fashion Week for å samle musikk, kunst og mote under samme tak. Konseptet ble avholdt i Frosken på Tullinløkka ved Nasjonalmuseet.

IFRIHET
Et nyoppstartet firma med healere og klarsynte. Logoen skulle gi assosiasjoner til deres virke.

FORFATTERKURS
Tina Holt Media holder forfatterkurs, og de ønsket en logo i oppstarten for å sette igang sitt virke.


PHAT LADY
Et nyoppstartet produksjonsselskap innen kulturformidling. Logo og navn er et spill på ordtaket; "It ain"t over til the fat lady sings", et ordtak som brukes ofte i underholdningsbransjen.


NORWEGIAN FASHION AWARDS
En prisutdeling for aktører i norsk motebransje. Prisene ble delt ut til kandidater som har utmerket seg i tiåret 2000 til 2010. Prisen var et fat av skulptør og kunstner Nico Widerberg.
Logo ble laget til dette eventet.

